hemma från sofies lilla kidnappning

efter en sjukt lång och tråkig bilresa kom jag hem igen!
nu tänker jag gå bärsärkagång (?) och leta efter min laddare till kameran.
mammas är inte likadan som min, och jag har såklart slarvat bort den som hör till min canon...
men det är inge ovanligt att jag gör det, lovar att jag kommer hitta den på nå konstigt ställe,
där jag la den "för att inte tappa bort den". sen glömmer jag vart det smarta stället var. haha.
nä, nu är emelie trött, ska tvätta bort sminket och sen lägga mej och sova!
imorgon blir det iallafall sundsvall för min del. får åka SJÄLV och gå SJÄLV för emelie var barnvakt..
blöööö, men aja, hinner ändå inte vara där nå länge. och på kvällen kommer lotta & co hit!
hoppas på att oscar ville komma oxå! nej men nu ska jag sova, puss! :)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0