hemma!

kom hem från paula för en stund sen.
köpte godis på gluggen för 84kr, sen åkte jag till alby!
paula hade lagat mat, hihi duktig, kyckling och pommes, så jag åt där.
vi kollade väl på två filmer har jag för mej, såg inte så mycket, för vi hade tusen saker att prata om som vanligt!
förstår inte hur vi alltid kan ha så mycket att prata om, för vi ses rätt ofta ändå, sjukt!
dagens paula-citat: sex är vackert ibland. dom ser så kära ut. jaa.. vackert!
försökte få en bra bild på oss två, lovar jag tog typ femton bilder, och EN blev okej..
.
.
jag blev såklart kompis med hennes katter, en gillade mej extra mycket!
.
nej nu måste jag sova, mår illa för jag åt för mycket godis.. blir nog långprommis imorgon!
godnatt alla som är vakna och läser det här, puss!

Kommentarer
Postat av: Paula

men OJ vilken snygg bild på mig! haha

2011-08-17 @ 10:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0