home again

nu är jag hemma!
dom på vårdcentralen sa att det antagligen var nå loppbett jag hade fått.
katterna sover ju i min säng, så det är inte alls omöjligt att det är så.
jag skulle smörja in det med kortison iallafall så skulle det gå bort!
åkte till fredde sen, och vi drog möbler och testade massa olika lösningar,
men det slutade med att vi ställde tillbaka allting som det var först, haha. blev bäst så!
filmerna hann vi inte fixa med idag, men jag lämnade kvar usb(na?) där så skulle jag hämta dom sen!
nu ska jag gå och hämta en gurka i växthuset medans ulf lagar mat, blir köttbullar och mos idag! helt okej.
.
förra veckans gurkfångst. galet stora dom blir! och goda som satan :D
.
vad roligt det är att se att det är fler som hittar hit och kommenterar, och statistiken ökar hela tiden!
hoppas det fortsätter såhär, det betyder mer än ni tror när ni kommenterar :)

Kommentarer
Postat av: Sharlee van Stralendorff

Fredde?;)

2011-08-22 @ 19:34:45
URL: http://sesp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0