kommer inte på någon rubrik

heej readers! första skoldagen gick jättebra!
vi fick träffa de nya ettorna, och så fikade vi, som vanligt!
tog 14.40 bussen hem, och fan i helvete vad det var varmt på den.
flöt iväg där ett tag, haha. när jag kom hem så torkade jag upp kattspya i hallen,
sen la jag mej i soffan och kollade på made, the hills & teen mom.
nu har jag precis duschat, ska dra på mej nå myskläder och mina uggs.
snart blir det ananaspaj-bakning med mamma, yummie!
måste skynda mej för om 45 minuter börjar fångarna på fortet :)
.
okej, jag fick inte bort all mascara...
.
här är mitt nya schema, är ganska nöjd! (klicka på bilden för att se den större)

Kommentarer
Postat av: fredde

du får aldrig bort de helt! haha ;D

2011-08-23 @ 21:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0