men heeej

I'M HOOOME!
hade planer på att sova hela vägen hem på tåget, men så kom vincent och krossade min plan..
fick inte ha han som kudde heller, galet elakt tycker jag, men som straff fick han ha mina ben över sej. he he.
nu är jag suuuupertrött! haha. fast iof var det kul med sällskap, blir så trist att åka mellan själv!
for på ica och köpte tuggummi & mandariner (mitt liiiiiv!!!) och sen åkte vi hem.
.
ikväll tänker jag ta ett långt bad och göra hårinpackning och så vidare.
känner mej så sjukt risig just nu haha. usch! men det ska det bli ändring på.
imorgon är jag som sagt ledig, men funderar på att åka till stan ändå och kolla på nå koftor.
har typ inga kläder (jo det har jag, men jag är less på allt) så en liiiiiten uppdatering skadar inte!
är sugen på att köpa löshår oxå, hatar mitt tunna platta tråkiga hår, som blir elektriskt på en gång...
skulle vara skönt att få det lite tjockare och längre! men det är inte speciellt billigt, så får se hur det blir.
kommer antingen hem med löshår eller höstkläder.. eller så slår jag på stort och köper båda delarna?!
hmm.. det återstår att se, kanske inte ens kommer iväg till stan. haha.
ojoj vad jag svamlar nu känner jag, ska gå ut på verandan med en bok nu istället.
.
hittade en gammal klubba i en låda, lycklig tjej! :'D haha....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0