morgonruffs

godmorgon, såhär fin är jag i håret precis efter jag har satt mej upp i sängen.
.
ungefär en enda stor tova! skitsexigt.
nu ska jag dra fram nån stor gammal tshirt och gå ut på verandan & äta frukost.
igår hade jag seriöst vråldamp på fittiphonen. jag skulle ta bort tre låtar, och gick in i itunes som vanligt.
och så letade jag upp dom där tre låtjävlarna jag skulle ha bort, (som INTE låg brevid varandra) och så markerade jag dom och tröck delete. TROR NI DET FUNKADE?! nej. jag försökte med allt, frågade massa människor och det GICK INTE. jag var gaaanska nära på att kasta ut fanskapet genom fönstret kan jag lova.
gör ett nytt försök idag, tror jag... men ska äta lite frukost först, annars är jag sur ändå haha.
hörs sen om hur det gick..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0