no more jeansproblem!

ni vet jeansproblemet? det är löst nu!
grannen kunde ha dom, så nu är dom sålda!
det får bli en tur till stan snart nudå så jag kan köpa nya, haha.
måste ändå köpa ny mascara, så får väl passa på dårå hihi.
.
nu håller jag på att ladda ner massa ny musik, och så rensar jag ipoden på iphonen.
har massa skit där som jag aldrig lyssnar på, och då är det lika bra att börja om på nytt så att säga.
ska starta en till nerladdning nu och sen gå ut och plocka in massa svartvinbär som mamma skulle ha till nåt.
när hon kommer hem ska jag köra lite bil förresten, och sen åka till ånge och äta glass med pappsen.
han mutar mej alltid med glass när jag inte orkar åka annars, haha, den jäveln vet hur man lockar mej!
nej nu ska jag ut och skörda, hörs lateeeer! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0