nu bär det av mot jämtland

sitter på skolan nu och äter äpple! hade naturkunskap imorse, läraren verkar skön :)
vi har slutat nu, eller ja, vi har fototid. och jag har redigerat klart mina bilder, så jag har inget att göra just nu!
ska kolla tågtider nu, kanske kan ta 10.30 redan, vore skönt att komma fram rätt tidigt till östersund.
ska prata med malte om vad jag har missat oxå, sen förra året. det är en hel del fotouppgifter jag inte har gjort.
blir nog bra det här, är astaggad inför det här året! känner på mej att det kommer bli skitkul!
nu ska jag gå till tåget, har med mej datorn så kanske bloggar där om jag får igång internet :)
annars skriver jag när jag kommer fram till brunflo!


gillar verkligen den här bilden, är rätt nöjd med den! vad tycker niii?!?!?! ;)

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Me like too....jag har oxå några fina maskrosbollsbilder..:0)

2011-08-26 @ 13:53:09
Postat av: Malin

Verkligen jättefin! Duktiga du!

2011-08-26 @ 15:42:59
URL: http://malinedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0