NURÅ?

fick sluta så jag hann med 14.40 bussen hem idag! sov typ hela vägen hem på bussen, asskönt.
när jag kom hem gjorde jag en toast och la mej i soffan, kikade på made och the hills tills jag fick nå skräp på linsen så jag var tvungen att springa upp och ta ut den, buhuu.. gjorde jätteont :'(

.

bild från igår.
.


det plingade på dörren förut oxå,
och så var det en liten pojke där som frågade om jag ville köpa jultidningar....?!?!
JULTIDNINGAR I AUGUSTI?! jag vill knappt inse att sommaren är slut,
och så ska han sälja nå jävla JULtidningar till mej?! nääe, han fick dissen kan jag lova. ppfft.
.
nu ska jag börja packa lite, för imorgon tar jag tåget till jämtland efter skolan!
närmare bestämt, brunflo/östersund!
blir där tills på söndag, och enligt tina har jag en date oxå, haha, får väl se hur det blir med det! ;)
ska fota tre bilder där oxå hade jag tänkt, för det är tre kvar innan jag är klar med uppgiften!
hoppas det blir finväder bara, hihi. är bra sugen på bio oxå, blir la kanske det på lördag.

Kommentarer
Postat av: Malin

Vacker bild!

2011-08-26 @ 06:39:57
URL: http://malinedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0