prylkåt.

nu är vi hemma från sundsvall.
träffade robin, helena, cornelia och trillingarna där oxå så vi gick med dom på IKEA.
jag köpte en matta som jag har lagt vid sängen, och en filt som katterna kan ligga på i min säng!
efter vi hade ätit på IKEA så gick vi till birsta city, för jag skulle köpa jeansen.
men då stängde dom, så det blir nog en sväng till stan i veckan oxå!
kikade på ipaden och blev ännu mer sugen att köpa en.
får ta och kolla pricerunner vart dom är billigast så man kan beställa! :D
.
.
nu ska jag hoppa i onepiecen, tvätta av mej sminket, fixa lite dipp och hälla upp chipsen.
solsidan-maraton med mamma står på schemat resten av kvällen, helt okej!

Kommentarer
Postat av: petra

det är en av våra kattungar :) den finns kvar att tinga ifall du vart sugen hihi :D

2011-08-07 @ 20:42:53
URL: http://petramichaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0