rolig morgon

åh vad jag älskar mina katter ibland.
det första jag ser när jag kommer upp till mitt rum är en stor jävla KORV i min säng..
en kräkskorv. så jävla äckligt! och det räckte tydligen inte med att bara spy i sängen,
nej nej, jag såg sen att det gick ett spår från sängen till dörren med spya. MUMS.
så det har jag roat mej med nu sen jag klev upp, att ta bort skiten.
fyfan vad det luktar äckligt med kattkräks.
.
rev ut sängkläderna och slängde dom i tvätten,
och när jag ändå blir tvungen att bädda om kan jag lika gärna städa rummet oxå.
så vi hörs efter det när jag är helt död. puss!

Kommentarer
Postat av: jennie

asso shiiit vad fin du e!! eller?

haha, du måste vara ett skämt :)

2011-08-06 @ 18:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0