sjuk tjej

ligger och snorar i sängen & lyssnar på the sounds, ensam hemma är jag oxå.
imorgon ska jag till sundsvall som sagt, och jag orkar inte shoppa om jag ska va sjuk.
hatar att förkyldningar överraskar en så mycket, PANG säger det så är man dyngsjuk.
på lördag äre fest som gäller, och jag kommer inte palla vara ute om jag ska va sjuk.
KUUKJÄVEL. jag orkar inteeee. kommer iallafall bli skönt att sitta hos frissan imorgon.
alltid nånting positivt liksom, petra är bäst! har aldrig vart så nöjd nångång som hos dom!
och så SKA jag köpa jeansen. fan. vill så gärna ha dom. har velat det länge nu.
.
.
stör mej så sjukt mycket på personer som trycker ner andra med flit.
som igår, en fråga, ett svar, en till fråga & sen ledde det till att det blev över 200 kommentarer.
elaka kommentarer. från vuxna människor. fan vad dom har misslyckats i livet. stackarna.
det roliga är att dom hetsar upp sej som fan på att man ställer en helt vanlig fråga?
vad är felet, kan man undra. sen gick allt överstyr och på slutet blev det nästan mobbning.
tycker synd om såna människor, som har misslyckats så mycket med sina egna liv,
att dom måste ha bekräftelse genom att trycka ner andra, som inte ens har gjort nånting fel.
ska inte dra upp det här igen, då får jag väl tio kommentarer om hur omogen jag är..
säger bara en mening till er som var med och "diskuterade" igår - dra åt helvete! :)

Kommentarer
Postat av: Sharlee van Stralendorff

Hahah bäst du är

2011-08-13 @ 18:08:27
URL: http://sesp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0