skärpning!

nu är paula hemma, jag har ätit & nu ska jag gå ner och kolla på Grease med tanya.
fast den kanske är slut nu? aja, då blir det nåt annat program! :)
.
.
imorgon ska jag träna med paula & på fredag blir det stan, frisören & shopping!
funderar på om jag ska klippa av mej håret i nån form av kortare frisyr?
äh, kommer ångra mej så det blir nog bara toppning & klippa upp lite!
sen blir det nog birsta, efter att vi har vart i stan en sväng.
vem vet, kanske kommer hem med en ipad..?
nej, tror jag väntar med den ett tag tills jag har mer pengar!
ska förresten sluta tjata om den, kanske inte är så kul att läsa om? haha.
om någon vill hitta på nåt ikväll så är jag öppen för förslag oxå.
inte för att nån lär kommentera det här iof, ni suger på det!
det är ju ändå rätt många som läser, men typ ingen som kommenterar..
skärpning! ;)
.
nu ska jag hämta storgurkan som paula glömde och gå ner och knapra på den framför soffan!
hörs senare, puss på er!

Kommentarer
Postat av: Sharlee van Stralendorff

Kanske måste finnas något att kommentera också, smartizzzz!;) Om du hade bott i Sundsvall så hade vi kunnat leka!

2011-08-10 @ 19:11:12
URL: http://sesp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0