sliten tjej

förlåt för sämst uppdatering,
när jag hade duschat igår så ringer oscar och frågar om jag ville med till byberget med han och boog,
så jag klädde på mej och åkte med dom dit. vi typ satt och pratade, slogs med fladdermöss och hade fäzztt :ppPppP
sen när vi vaknade idag gick jag ut och la mej på däcket och solade hela dagen. dom andra badade.
jesper kom och hämtade oss med hans båt så vi åkte lite med den oxå, jag brände näsan, buhu.
min telefon dog så jag kunde inte mobilblogga heller, och det fanns typ ingen täckling där heller såattee.
nu är jag hemma iallafall, har sovit några timmar på altan,
och tänkte bara berätta att jag lever innan jag sover vidare i sängen.
.

sliten tjej
.
imorgon blir det förmodligen så att jag och oscar åker till bensjö en sväng för att hälsa på lotta och dom,
innan dom far vidare mot kalix. emmy hade tydligen frågat efter mej, sötungen!
nu ska jag sova som aldrig förr, fortfarande trött sen yran.. godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0