snooki <3

nu har jag kollat klart på första säsongen av jersey shore!
ska gå upp och börja göra mej iordning snart, för ikväll blir det kanske bio med ellen :)
fast ingen av oss vet vart man kollar om det går nån bra film, eller hur man bokar, haha! blondies ;)
aja, det löser sej! lovade magnus att ses idag oxå, så jag lär åka in i vilket fall som helst. hihi!
ska ner på OK nu en sväng och köpa chips, dipp och så vidare som man kan äta ikväll/inatt.
när jag kom hem inatt var jag så sjuuuuukt sugen på chips att jag trodde jag skulle dö,
så det är lika bra att vara förberedd, heheh.
.
smart som jag är glömde jag kameran hemma i ånge, så jag har inte kunnat fota nånting. buhuuu.
jag verkligen älskar östersund, det är så sjukt fint här, mysigt liksom. hade haft asmycket bilder att visa,
får så mycket inspiration här uppe, med alla trånga gränder osv, haha. vad töntig jag låter!
hade lätt valt att gått gymnasiet här uppe om hantverk foto hade funnits på fler ställen än i sundsvall,
men what to do när det är den enda linjen man vill gå, like for real..?
aja, VI HAR BARA TVÅ ÅR KVAAAR, TVÅ ÅR KVAAAR, TVÅ ÅR KVAAAAAR!!! ;)
får se om det blir en flytt hit efter studenten, gillar ånge med iof, alla känner alla..
.
biaaaatch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0