soffhäng

godmorgon.
slocknade i soffan igår, orkade inte hålla ögonen öppna.
vaknade av att någon ringde vid tolv eller nåt, men ja pallade inte svara.
sen fick jag ett sms "det var jag som ringde" av linus, så ringde det igen, så ja svarade.
pratade väl i en timme eller nåt, haha, jävla lirare.
när vi la på så tog det typ 30 sekunder så sov jag igen.
.
idag har jag vaknat, somnat, vaknat somnat osv, så jag är ganska trött nu.
ska dra på mej nå kläder av nå slag och gå in i köket & fixa toast.
sen ska jag baka negerbollar eller kladdkaka som vi ska ha med oss till ovansjö sen!
carina, henke och barnen är här nu oxå från stockholm så man vill ju passa på att träffa dom.
vi hörs senare för nu kurrar magen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0