myskväll hos paula ikväll!

hello bitches.
har fått klagomål över att jag uppdaterar dåligt så jag passar väl på nudå ;)
känns bra att veta att ni blir sura om jag inte bloggar, he he he! maktkänsla!
somnade i soffan igår iallafall, kände inte att jag orkade gå upp till sängen faktiskt.
vaknade när mamma kom hem på lunch, och nu har jag nyss ätit upp thaimaten som blev kvar sen i förrgår.
ska snart ut och fota en sväng tänkte jag, sen duscha och göra mej klar för en myskväll hos paula!
ska ta med mej några filmer dit och köpa MASSA godis, men vi kommer nog prata mer än att se film.
det brukar som bli så när vi är själva med varandra, haha!
kameran följer självklart med dit så ni får se några bilder när jag är hemma igen. BRA VA?!

.


.
ni vet dom där jeansen jag tjatade om så mycket förut?
ja, jag köpte dom ju. och när jag kom hem och tog på mej dom SÅ VAR DOM FÖR STORA?!?!?
fan vad arg jag blev, helvetes skitjävel liksom att det skulle vara just DOM jeansen..
och jag hade såklart hunnit klippa bort lappen, så jag kan inte byta dom heller.
får se hur jag löser detta på nåt smidigt sätt. kan som inte ha kvar dom.
FAN. haha.

.

aja, ska ut och fota nu, vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: cissi

hur ser jeansen ut, och hur mycket kostade dom? :D

2011-08-16 @ 15:35:25
Postat av: Sharlee van Stralendorff

Jooo, du kan visst lämna tillbaka om du har kvittot kvar?! Och provade du dem inte i affären innan????????

2011-08-17 @ 13:29:24
URL: http://sesp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0