glass, övningskörning, fiske.

kom hem för en stund sen.
var till ovansjö som jag sa och åt hemmagjord pizza, sen busade jag med hundarna ett tag!
när vi åkte hem så släppte mamma av mej på gluggen, sen kom pappa dit och så åt vi glass och surrade.
fick skjuts hem av han, och så övningskörde jag lite utanför huset, pappsen fick åka med i baksätet!
körde lite, sen hoppade jag av på hallsta skola, för där var linus och boog med humla och fiskade.
dom hämtade upp mej i båten och så följde jag med en sväng ut på sjön! galet mycket mygg..
liftade hem med dom, och nu sitter jag här! blev arg för ingen nerladdning var klar.... GRRRRR....
tror jag ska gå ner och kolla om det finns nå bra filmer man kan se så man har nåt att göra ikväll.
känns att sommaren börjar gå mot sitt slut ute nu, blir kallt och mörkt jättefort :(
.

Kommentarer
Postat av: - Paatriciah '

Du har aldrig berättat att du har en tvilling??!!! ;)

2011-08-19 @ 01:41:34
URL: http://patriciahareby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0