yesterday

godmorgon eller nåt.
igår mötte magnus upp mej vid busstorget, och så gick vi hem till honom för att han skulle hämta vin,
sen fortsatte vi till hans kompis där det blev förfest innan dom skulle på krogen, hatade att jag inte var 18 då..
hade riktigt trevligt iallafall! magnus skippade krogen och så gick vi hem till han istället.
jag somnade typ på en gång vi kom dit haha, sjukt trött man blir av att kliva upp fem på morgonen..
sen vaknade jag av ett sms från sebastian, så jag gick ut och mötte honom! :)
sjukt kul att ses igen eftersom båda var rätt packade sist, haha. på yran liksom!
efter ett tag kom hans kompisar och hämtade upp oss, och så åkte vi bil en sväng.
klickade med ellen där oxå, riktigt kul att lära känna nya människor här!
när jag tittade på klockan så såg jag att sista bussen hade gått för länge sen..
tiden går fort när man har roligt liksom, men fick skjuts hem av dom vi åkte med iallafall!
sovsällskap fick jag oxå, vi vaknade vid två idag, sjukt ju haha.
följde med honom till bussen, så nu har han åkt hem igen, och jag har nyss ätit "frukost"!
ska snart duscha och sen fundera på om jag orkar åka in till östersund ikväll med,
eller om det får bli myskväll hemma! lutar mer åt myskväll faktiskt.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0