BRÖL. saknar j.

amen tja. har precis hällt i mej en alvedon för nu jävlar var det inte långt till tårarna. så ont gör det i ryggen för tillfället.
inte riktigt jättekul om man säger så. kan bara ligga i fosterställning och ni skulle skratta ihjäl er om ni såg hur jag ligger med datorn nu.
men eftersom jag gör allt för er så är det värt smärtan... hahah eller? nej fyfan. kommer inte kunna somna på ett tag heller.
fattar verkligen inte vad jag har gjoooort. får damp. vad jag vet har jag inte gjort nån snygg vurpa än heller så det kan ju inte vara det..
blir less. finns nog inte något värre än att ha ont i ryggen. skulle möjligtvis vara att ha ont i halsen eller nåt.
JAJAJA ska sluta klaga nu för ingen bryr sej endå såatteee. tänkte bara meddela er om att det är synd om mej. så nu vet ni.
"god"natt på er bloggläsare, stalkers, lovers, haters och whatever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0