brunflohäng

hej bloggläsare! har precis öppnat julklapparna härifrån och jag fick typ tusen ansiktsmasker, TACK! haha jag älskar masker :)
nu sitter jag och kenneth i soffan och han dricker vin och jag dricker amarula cream. helt okej kväll måste jag säga!
det är storm ute oxå, så det låter ashögt av vinden, vet inte om jag tycker är läskigt eller mysigt faktiskt, men men.
det drar väl förbi snart eller nåt. annars får vi la binda fast bilarna! höhö.
.
imorgon blir det nog fest i östersund som det lät på en polare där, blir nog askul om jag känner honom rätt!
letar resor för fulla muggar oxå, hittade en nyss för 6000 vilket är liiite för dyrt för min ekonomi just nu.
4000 skulle vara bättre, eller mindre än det blir man ju inte ledsen av heller såklart haha.
vill verkligen ner igen nu innan nyår, eller några dagar efter. bara jag får åka så blir jag glad.
saknar jesper, värmen och havet så jag nästan dör, haha. ganska sjukt ändå. men thats it.
.
jag och kenneth!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0