farväl

hej, nu är jag hemma från stan. handlade typ ingenting, bara lite smink osv. visar sen!
jag och denise såg breaking dawn oxå, HELVETE vad bra den var, måste se nästa del oxå.
synd bara att man måste vänta typ ett år på att den ska komma ut... lite halvsurt sådär.
jag kommer inte kunna blogga nånting när jag är i hallsta, för nån mast har gått sönder..
vi har alltså ingen täckning där nu, men jag ska försöka komma in så fort jag kan! :)
ska snart åka härifrån med pappa, imorgon ska jag träffa älskade emmy och vilma! hjärtaaa.
vet inte hur länge jag har internet så det här får räcka tills vidare. vi hörs så fort det går, puss!
.

Kommentarer
Postat av: C Borg

Finns ingen täckning här i borgsjö heller :( SÄmst , masten här uppe har pajjat som sänder ut mottagningen ! Fast det är folk där och håller på och fixar och donar iaf

2011-12-29 @ 05:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0