fiesta

hej babes! sitter med tanya på grabbarna grus nu, tim är så bakis att han inte orkade följa med ut ikväll, klen är vad han är! ;)
vi har bytt hotell nu iallafall till ett som är finare, sååå nice! nu är det närmare till partyyy!!!
imorgon skulle vi till några öar men det var fullt på båten så vi taggar party istället såklart!
vi har det asbra här, jag saknar sharlee dock.. hade vart nice att röja med henne!

vill verkligen inte åka hem om några dagar, det är så härligt folk här, speciellt jesper ;) nöjd? haha!
ska snart ta en sväng ner på stranden och kolla om det är nåt drag där för ikväll är det full moon party!
aja, imorgon är det temafest här, kinky pinky, så vi har köpt underkläder tills dess, fattas bara nå snygga skor som ska fixas imorgon!
har inte tid att skriva nu, tänkte bara berätta att jag lever, förstår att ni saknar mina vanliga inlägg, right?;)


bilden är från i förrgår, om jag inte minns fel!


Kommentarer
Postat av: Sharlee van Stralendorff

AWWWW!! Saknar dig med<3

2011-12-10 @ 19:47:46
URL: http://sesp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0