förbannad och less

hej, åkte hem med tåget från brunflo och gick till farmor en sväng för att jag inte hade nån skjuts hem.
sen är det ju alltid kul att träffa den gamle token, haha. plus att pappas kusin louisa var där oxå!
inte så ofta man träffas så det var kul. nu är jag hemma iallafall och har försökt få in mitt microsim i lgn.
gick åt helvete så klart, lyckades bryta sönder grejen man har den i så jag inte får fast den igen.
jag älskar mitt liv. har alltså INGEN telefon nu eftersom jag inte har nåt vanligt simkort.
går ju inte att ha microsim i vanliga jävla skittelefoner, köp fan aldrig iphone. jävla hortelefon.
är så jävla arg nu så jag tänker gå och lägga mej direkt. godnatt.

Kommentarer
Postat av: Sharlee = retsticka

Haha, men lugna sig... En iPhone går inte sönder om man behandlar den som man ska ;);)

2011-12-18 @ 15:49:44
URL: http://sesp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0