grinig

åååh jag hatar mitt liv. har precis bytt från iphone till min gamla lg km900 arena. känns så jävla jobbigt i hjärtat..
snart ska iphonen in på lagning, väntar bara på kuvertet som ska komma hem så ska jag skicka iväg den..
hoppas jag får tillbaka den innan nyår, annars grinar jag som team rocket i pokemon. har alla bilder på den ju!
ska skicka med ett usb till dom som ska laga den och skriva en novell om hur underbara som skulle vara om dom kan rädda bilderna.
tror inte riktigt på att det skulle hända men man kan ju hoppas liksom. åååh jag dör. alla nummer är borta och allt annat med.
PLUUUS att touchen SUGER KUK. seriöst, det tar inte ens om man dampar på den. men jag antar att det är bättre än inget..
.
EN bra grej är iallafall att jag är mer eller mindre klar med bokrecensionen nu. och så kollade jag vad jag ska kunna till provet,
och inser att jag har gjort klart allt det redan, såå jävla skönt. nu behöver jag bara repetera lite så är jag redy to go sen typ.
orkar inte sitta här mer nu, är för irriterad. ska gå ner och hoppas att det är nåt dåligt på tv eller nåt. hejdå APOR!

Kommentarer
Postat av: frädä

Skratt!!

2011-12-19 @ 18:46:10
Postat av: Sharlee van Stralendorff

Jag hoppas det inte händer min bebis... Du har festat för mycket med den.



P.S. NU FÅR DU FAN TA OCH BLI GLAD I BLOGGJÄVELN DIN. Varje senaste inlägg har börjat med ''åååååh hata livet, ååååh fittliv''..



Moahahaha, älskar dig och vet att du kommer älska den här kommentaren<3333333333

2011-12-19 @ 21:44:29
URL: http://sesp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0