hantverk foto

hej på er! sitter på skolan nu och väntar på resten av klassen, muffinsarna ligger så fint så i en sjukt ful påse brevid mej!
jag är hur trött som helst, för jag lyckas aldrig somna innan stöde på tåget och då är det bara typ 20 minuter kvar till stan.
när jag åker buss kan jag somna redan i erikslund och sova hela vägen, så det är la minuset med att åka tåg.
men imorse kände jag inte alls för att ta bussen eftersom det var -är- så kallt ute och det finns oftast ingen värme på bussarna..
jaja, haha ingen bryr sej! nu kom matilda oxå, kul med lite sällis på en annars helt tom och mörk skola, ganska mysigt faktiskt.
tänkte skriva nåt viktigt, men nu har jag glömt vad det var så jag antar att jag bloggar det när jag kommer på! haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0