hej älsklingar, har ni saknat mej?

resize image
.
resize image
.
snygg man är vettu. jaha, är det mycket snö i sverige eller? är det kallt?
här är det förmodligen jävligt varmt, och jag är nog sjukt brun, och mitt hår är nog vitt.
det är inte många dagar kvar tills vi packar ihop och åker hem nu.. satan..
jag tror nog att jag älskar thailand, och jag har nog ätit som en häst. höhöhö.
älskar thaimat, mums. så om ni inte känner igen mej äre för att jag har blivit FET.
tror säkert att ni på skolan har blivit smala som fan oxå utan mina muffins. som små pinnar.
men lugn, bah lugn, för snart kommer bagarN hem igen så ni får lite hull på kropparna!!
.
haha, ska sluta göra tidsinställda inlägg nu.. (om tre timmar hämtar morfar oss och så sätter vi oss på tåget mot arlanda)
är alltså fortfarande hemma, men det behöver vi inte låssas om eller hur? haha. fyfan vad tråkigt det är att väntaaa.
vill till värmen NUUU. ska gå och göra en macka, CIAO. :*

Kommentarer
Postat av: c borg

Det är lite snö, -7 just nu och underkylt regn lite då och då. Sämst väder !!!! Men du verkar ha det nice ;)Ja vill också åka utomlands !!! Heh :)

2011-12-12 @ 04:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0