HEJDÅÅÅ

nu har jag fördrivit tiden genom att skriva ut massa bilder, skrivaren är sjukt seg så det var väldigt givande faktiskt.
nu är det ju snart dags att gå! ska pallra mej ner på navet idag för att kunna haffa nån bra plats i bussen!
hatar att kliva på bussen vid skolan för det finns aldrig nå platser då och jag hatar att sitta med någon.
iof så kliver typ halva bussen av i stöde, men endå. skönare att kunna välja från början!
haha vilka problem jag har. åååh jag vill kissa men det får jag inte. haha. jobbigt läge.
nej nu ska jag gå så jag inte bommar bussen oxå, det vore ju jobbigt liksom. PUSS

Kommentarer
Postat av: artep

jaa, den va tydligen inavlad så de va därför den va så där bitig! :o hahahah

2011-12-22 @ 16:55:01
URL: http://petramichaela.blogg.se/
Postat av: Louise

följas via bloglovin? :D

2011-12-22 @ 17:08:45
URL: http://sockerlollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0