hemma igen

aa tja. nu är jag hemma från ånge. först lämnade vi av tanya hos pia, sen så for vi till ovansjö, högg en gran, åkte hem och dumpade granen!
sen åkte vi på vårdcentralen igen för dom hade gjort massa fel igår, ovanligt. aja, nu är det tillrättat förhoppningsvis.
fick penicillin för urinvägsinfektion som jag ska äta tre gånger om dagen i fem dagar, jättekuuuul. skönt att det är klart innan nyår iallafall.
när vi var klara där så for vi och handlade lite, och nu är vi hemma. jag är sjukt hungrig & ska snart värma en pizza i ugnen, mmmh.
mozzarella, fetaost och spenat tror jag det var på den, helt okej tycker jag. mööms. ska lägga över denises bilder på en skiva först bara.
pappa kommer och hämtar den om ett tag så jag läju måsta göra det nu. jusste, farfar var här en sväng förut, jättemysigt!
det är inte varje dag man träffar på den galningen, så det är alltid lika kul när man ser honom! och louise självklart.
.
bild från november!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0