ja men tjenare

älskar att det redan är ganska många som har vart in och kikat om jag har uppdaterat, hallåå, jag borde sova nu ju ;)
nej men jag slocknade i soffan igår såklart efter att jag hade kollat på när mamma och ulf klädde granen som tippade, hahaha!
såg även lite av sagan om ringen/de två tornen(?) innan jag slöt ögonen så någon borde bli stolt över mej!!! har aldrig sett det innan.
anyway, jag vaknade i soffan som sagt, höll på att kissa på mej så jag gick upp och nu sitter jag klarvaken på mitt rum.
tänker försöka hålla mej vaken tills det börjar bli ljust ute och gå ut med kameran en sväng, men bara om jag inte fryser ihjäl.
min onepiece är borta så den kan liksom inte rädda mej OM det skulle hända, buhu. men jag överlever nog, är väl norrlänning!
jaja, ska måla naglarna julröda nu medans jag väntar på att det ska bli ljusare ute. vi hörs sen såklart, älskar ju er, hahah.. hejdå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0