jag är verkligen sämst på rubriker..

hej på er! vaknade imorse och trodde att jag skulle dö för att ryggen gjorde så jävla ont. men det gick, man är ju norrlänning! ;)
eller så var det för att alvedonen inte hade gått ur kroppen än, tog en innan jag la mej igår.. HMMMMM.
fixade mej och donade på en halvtimme, sen skjutsade mammsen mej till bussen i ånge (jag bor 5 km utanför för er nya läsare som inte vet!)
hade sjukt ont hela vägen till stan, men jag lyckades halvsova lite iallafall så det var ju skönt. vaknade lagom till att jag skulle kliva av!
hade grammatikprov i engelska direkt på morgonen, tror det gick bra för det var ganska lätt! sen hade vi muntlig bokredovisning.
var inte alls beredd på det men jag tror det gick bra iallafall, kom ju ihåg lite av boken fast att jag inte ens har läst klart det. haha!
efter engelskan gick jag på skolan och pratade skit med några i klassen tills svenskan började där vi kollade på nån skitfilm.
efter DET ringde jag sharlee och så åt vi lunch på donken, usch vad jag har saknar den knasfian! haha.

efter det så har vi bara suttit här på skolan och pillat med bildspelen. jag är nääästan klar nu, började om med allting oxå.
tyckte inte alls att det vart bra (det jag gjorde innan thailand) så jag snabbade på och gjorde ett nytt som jag är supernöjd med!
det fattas bara tre eller fyra bilder nu som jag ska plåta när jag kommer hem, nutid, så det är inte så svårt tack och lov.
mamma får ställa upp som modell, hon har inget val! eller så tvingar jag ulf. eller båda kanske!? haha. nej nuru..
ska ta några nya bilder på mej oxå och göra en ny header, tycker det är dags för det nu, vad säger ni? ;)


det var väl egentligen bara det jag hade att säga, ska göra några småjusteringar på bildspelet nu och sen ska jag knata iväg till tåget.
hoppas det inte är bussersättning som vanligt bara, det är så jävla jobbigt.. aja. det återstår att se!
vi hörs sen eller när jag kommer hem, ha det så bra sålänge readers :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0