köp för i helvete aldrig en fucking HORIPHONE.

hej. är i brunflo hos pappsen nu, därför jag inte har bloggat nånting mer idag.
min iphone har lagt av, IGEN. fast den här gången lyser skärmen blått istället för att vara svart.
kul att det är en fin färg iallafall, disco liksom. DÖDÖDÖDÖDÖDÖDÖ. får fan panik utan den.
om den inte startar inom två dagar kastar jag skiten i väggen och köper en nokia 3310 eller vad dom heter.
går ju aldrig sönder iallafall. är så jävla less på att den ska krångla nu så jag spyr. fjärde gången nu.
vet ingen annan som har haft såna här problem med sina heller, tror jag dör snart. för i helvete liksom.
ska gå och skära mej i armen, sen supa mej full och gå ut och lägga mej i en snödriva tills jag dör eller nåt.
på återseende eller nåt.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0