lista jag gjorde för ett år sen, och nu! :)

Stava ditt namn utan några A (hela): emelie nn mrgret högberg
Har du ont någonstans just nu? njaae, lite i huvudet
Är du singel? nej <3
Vad är ditt favoritnummer? tretton eller sju
Favoritfärg/färger? svart, vit och grön just nu
Hatade färg/färger? bleka färger, när det ser ut som att man har tvättat dom för mycket. fattar ni? :p
Är du nöjd med ditt liv just nu? jaadå
Vart önskar du att du var nu? nånstans där det finns varma stränder, hav, hotell osv.. 
Vad borde du göra just nu? plugga på ergonomiskiten som vi har redovisning på sen antar jag
Kan du nå dina fötter med raka ben? ja
Är du kär i någon? jaa, mer än någonsin
Kan du skruva tungan? yes
Har du någonsin velat bli läkare? skulle aldrig tänka mig tanken
Vad drack du senast?
varmt vatten ur en colaflaska så det smakade cola.. 
Vem pratade du senast telefon med? mamma
Är du glad? inte just nu, mest irriterad och sur.
Är du piercad någonstans? Isf vart? naveln och öronen, hoppas på tungan snart med. 
Vad har du för planer för ikväll? ta ett bad när jag kommer hem och göra ansikts + hårinpackning. sen gå och lägga mej tidigt. kanske mysa med älsklingen oxå? ;)
Hatar du folk som ljuger? jaa, det är bland det värsta jag vet. okej om det är en liten lögn, typ "nä mamma jag har redan borstat tänderna" osv.. men om det är nå större så blir jag asarg.
Föredrar du "mjuka" eller "tuffa" killar? jag föredrar fredde
Föredrar du blonda killar eller brunhåriga? fredde! hihihiih
Har du gjort något som du inte kommer kunna förlåta dig själv för?
ja det har jag 
Har du någonsin velat ha någon som du vetat att du aldrig kan få? läju. 
Hur är det mellan dig och dina föräldrar? det är bara bra, kan prata med dom om allt.
Tycker du om ditt liv? gör jag väl
Vad tycker du mest om i ditt utseende? ögonen, helt klart! men jag gillar min näsa oxå, (tro det eller ej, mumin) 
Förlåter du eller glömmer du? förlåter, men jag glömmer aldrig...
Har du mest tjejkompisar eller killkompisar? killkompisar faktiskt. lättare att umgås med. finns väl några tjejkompisar som jag litar helt på oxå. 
Har du någonsin masserat någon? jaa
Vad är du rädd för? att förlora fredde igen. orkar inte med det en gång till :( 
Har någon försvunnit ur ditt liv? jaa.. 
Har du någonsin haft någon på hjärnan som du bara inte kan släppa? aa
Önskar du att du var en av motsatt kön?
haha, jaa! jag vill oxå kunna stå och kissa :(
Lyssnar du på låtar som får dig att tänka på gammal kärlek? njaae.  
När grät du senast?
hm.. i torsdags för att jag var så jääävla arg. + att jag var på dåligt humör den dagen.
Saknar du en kille just nu? ja, min baby
Saknar du en tjej just nu ?
jaa det gör jag
.
NU
Stava ditt namn utan några A (hela): emelie nn mrgret högberg
Har du ont någonstans just nu? nej!
Är du singel? jaa
Vad är ditt favoritnummer? har inget speciellt
Favoritfärg/färger? svart, vit, grå, brun, beige
Hatade färg/färger? skrikiga färger, typ chockrosa, knallgrön osv. inte okej.
Är du nöjd med ditt liv just nu? ja, skulle vilja ändra några grejer bara!
Vart önskar du att du var nu? i thailand.
Vad borde du göra just nu? inte ett skit faktiskt, asskönt!!
Kan du nå dina fötter med raka ben? jaa, man är väl böjbar!
Är du kär i någon? inte kär, men jag tycker om någon.
Kan du skruva tungan? yes
Har du någonsin velat bli läkare? neej, helvete heller.
Vad drack du senast?
vatten 
Vem pratade du senast telefon med? linus
Är du glad? inte glad, GLAD. men jag är la inte sur heller precis, haha. nånstans mittemellan
Är du piercad någonstans? Isf vart? naveln, tungan, öronen
Vad har du för planer för ikväll? ska la fixa mej och kanske dra in till stan för att umgås lite med jesper om det går nå bussar hem, annars får ja la övernatta där.
Hatar du folk som ljuger? jaa, det är så sjukt fegt och vidrigt.
Föredrar du "mjuka" eller "tuffa" killar? alltså, jag vet inte. dom får gärna se "tuffa" ut, men vara "mjuka" haha.
Föredrar du blonda killar eller brunhåriga? spelar faktiskt ingen roll
Har du gjort något som du inte kommer kunna förlåta dig själv för?
inte som jag kan komma på just nu 
Har du någonsin velat ha någon som du vetat att du aldrig kan få? ja
Hur är det mellan dig och dina föräldrar? det är la bra!
Tycker du om ditt liv? synd att klaga liksom!
Vad tycker du mest om i ditt utseende? ögonen, händerna
Förlåter du eller glömmer du? förlåter oftast, fast det kan ta ett tag. men jag glömmer aldrig.
Har du mest tjejkompisar eller killkompisar? killkompisar. har väldigt svårt att lita på tjejer faktiskt, haha.
Har du någonsin masserat någon? jaa såklart
Vad är du rädd för? att det ska hända någon jag står nära något. såna grejer mest. och clowner, haha! 
Har någon försvunnit ur ditt liv? jaa
Har du någonsin haft någon på hjärnan som du bara inte kan släppa? aa
Önskar du att du var en av motsatt kön?
vill inte vara det jämt, men ibland vore det ju kul att testa!
Lyssnar du på låtar som får dig att tänka på gammal kärlek? det händer väl, men jag försöker att blicka framåt istället för bakåt!
När grät du senast?
kommer inte ihåg faktiskt
Saknar du en kille just nu? ja det gör jag, helt sjukt
Saknar du en tjej just nu ?
saknar och saknar vet jag väl inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0