lite bilder från redovisningen

HEEEJ. är äntligen klar med en fyra timmar lång redovisning. är så stolt över alla i klassen, helt sjukt snygga bilder!! bra tjejer!!!
här är dom jag använde (dom utvalda liksom, hade med asmånga i bildspelet)

30tal!




50tal!




80tal!



nutid (stressfoto, ska göras om sen)


framtid!




accessoar!




high key



vad tycker ni? blir jätteglad för kritik.

ska snart gå till bussen, den går fem i ett. när jag kommer hem ska jag baka tills imorgon då det blir dunderfika med hvfo10 för malte fyller år!
efter det är det äntligen LOOOOV!!! så jävla skööönt. är rätt skolless nu faktiskt.. aja.
ska redigera lite nu innan jag ska gå. puss så länge :)

Kommentarer
Postat av: josefin

super fina bilder!

2011-12-21 @ 13:55:40
URL: http://swedbackjosefin.blogg.se/
Postat av: Frida

Skitsnyggt!

2011-12-21 @ 23:37:03
URL: http://fridaericsson.devote.se
Postat av: Louisa

2011-12-26 @ 22:01:04
Postat av: Louisa

Otroligt vackra bilder på faster och Leif! :D

2011-12-26 @ 22:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0