lite thailandbilder sådär bah.

HEJ. har suttit och laddat upp massa bilder från thailand på facebook nu i en evighet så är förjävla trött.
saknar det ju inte mindre av att kolla igenom bilderna precis, fyfan vad jag vill tillbaka!!!!!!
aja, vi var ju till stan förut och jag hittade massor med braiga saker som följde med hem!
en jacka från monki bland annat, love it, halva priset är helt okej dessutom! visar allt imorgon.
jag blir hemma från skolan imorgon med för jag har så jävla ont i halsen och så kan jag knappt prata.
måste sova nu, men vi hörs imorgon när jag vaknar så får ni se lite mer bilder! puss!
.
paulina och steffi!
.
ted städar :)
.
min fina födelsedagstårta som jag åt på håkans bar innan vi drog iväg till grabbarna grus!
.
saknaaar.
.
tims klassiska fyllepose ;D
.
kinky pinky outfit!
.
coolhåkan kikade förbi en sväng sådär på kvällskvisten!
.
skönaste tjejerna ever kan jag lova!
nu ska jag sova, laddar upp fler bilder imorgon som sagt, annars kan ni ju alltid kolla facebook!
godnatt och sov gott readers :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0