nu sticker jag till ånge, plockar upp linnea och går på välgörenhetskonsert eller nåt sånt!

men tjänare! tog bussen hem som sagt, hoppade av på station där mamma hämtade mej. sen åkte vi på vc.
som vanligt var det typ ingen där som kunde hjälpa oss, men dom var så duktiga att jag kunde göra urinvägstestgrejset iallafall.
men SEN ska ju det på odling och skit, så det kommer ta tusen år innan jag får veta om jag ska äta penicillin osv ändå.
jättekul. älskar ånges vårdcentral. iallafall så var det skönt att kissa, alltid något LIKSOM.
efter vi hade väntat i hundra år på vc så åkte vi till mammsens jobb och fikade pepparkakor och dom drack glögg.
jag gillar EJ glögg så jag drack vatten, jetegot. och så åt jag typ fem mandariner så ingen annan fick nån. nä men två iallafall.
för en slängde jag för den var äcklig, hehehe. torr och smaklös, inte riktigt som en mandarin ska vara enligt mej.
.
IALLAFALL så sitter jag i sängen nu med min kära katt brevid, jag är mätt, trött, seg, snorig och less just nu bah.
fast linnea är ju rolig i chatten iallafall. förhoppningsvis är hon rolig IRL oxå för lite senare ska vi på konsert!!
coolt liksom. nä, det är för att få hem familjen danelian, dom ska samla ihop pengar osv, kan bli bra!
har alltså EJ tid att sitta här och skriva mer just nu för jag ska fixa håret lite innan vi åker för det är mössplatt nu.
alltså, jag har haft mössa på mej hela dagen. jag har inga möss i håret, HEHEHHEH. ååh vad jag är rolig.
det har jag ärvt från min käre far. han är oxå JÄTTEEEErolig. haha.. jaja, hejdå!
.
egobild, vet att ni älskar att se bilder på mej :') muminnäsan gillar ju alla iallafall.

Kommentarer
Postat av: cherie's välgörenhetsblogg

fin du är :)

2011-12-22 @ 23:59:21
URL: http://www.cherie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0