ointressant inlägg, hhöhö

godmorgon.
vi var tydligen lediga idag, så jag tog sovmorgon! är iof glad att jag inte åkte till skolan idag med tanke på alla uppdateringar på facebook om att tåget inte kom osv.
humlan (min katt) kom in och väckte mej för ett tag sen och sen dess har hon legat på min mage, sötfisen min :')
iphonen funkar fortfarande inte så jag antar att den är död forever nu. det är ju jävligt kul eftersom jag har asmycket bilder från thailand på den.
ska lämna in skiten så fort som möjligt, sen är det bara att hoppas på att mamma, tim och tanya har lite bilder....
mina ben flagnar oxå, inte okej alls. ser så sjukt vidrigt ut, haha! men what to do? ska lägga mej i ett bad sen med olja i,
och efter det smörja in mej med nån fet härligt hudkräm, haha mysigt! sen måste jag göra hårinpackning och sånt, mmh!
hoppas på att jag och mammsen åker till mormor och morfar nån dag nu i veckan och kokar knäck oxå, världens godaste! muuums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0