pluggsöndag

hej coolingar. har lagt mej i sängen igen efter att jag har vart uppe och ätit frulle.
vaknade först vid nio av att en av våra katter dampade med nånting på golvet, haha.
sen somnade jag om och vaknade vid elva av att mamma var arg på en annan katt som inte ville gå ut!
efter det kunde jag inte somna om för jag var så kissnödig. blev glad iallafall när jag tittade ut genom fönstret,
för det har snöat jättemycket inatt och gör det fortfarande, stora flingor! jag tycker inte om snö, men en grön jul vill ingen ha!
.
fin bild, haha
.
idag ska jag (måste jag) plugga till engelskaprovet jag förhoppningsvis får göra på tisdag, missade det när jag var i thailand.
sen ska jag läsa klart den där jävla boken och skriva en sån där jobbigt recension. sen ska jag städa rummet!
vid fyra kommer det massa folk hit för att fira mej och tanya eftersom vi inte var hemma när vi fyllde år.
måste alltså hinna göra allt ovanstående innan dess om jag ska hinna, för när dom har åkt blir det chips och dipp i soffan.
om jag känner mej själv rätt kommer jag göra allt annat än just det jag SKA göra för att slippa, får försöka skärpa mej.
aja, har inte tid att ligga här om jag ens ska ha nån chans att hinna allting, vi hörs senare. nu ska jag läsa bokjäveln.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0