punkt

ligger i sängen nu och försöker installera skype för att kunna prata med en fin människa på andra sidan jorden.
men jag tror att vårt internet är för klent, för det står att det inte går att ansluta eller nåt skit. det är ju kul... eller?
har så ont i ryggen oxå, ska ta en alvedon, sen lägga mej och läsa tills jag somnar. ska upp fem imorgon med.
har redovisning oxå, och jag har inte fotat nutid för det vart inte nån bra stämning här hemma som ni kanske förstår.
hoppas att svanthe kan ha överseende med det, så kanske jag kan visa nutid senare istället. för jag KAN.
orkar inte skriva nu och jag har egentligen ingenting att skriva heller så jag säger väl godnatt då, puss!
.
en glad bild fick ni iallafall, från när jag fyllde 17 i thailand. vill tillbaka nuuuuu. gjorde en otroligt vacker min oxå såg jag nu. äsch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0