rubrik

hade skrivit ett ganska långt inlägg, och så lägger internet av, det var ju kul....
har iallafall fått äta nu, gröt, julskinka med, wait for it.... SENAP!!! och pepparkakor såklart!
katterna åt typ halva skinkan, helt galna är dom. hoppar och grejar när man tar fram mat.
ligger i sängen med humlan och myser nu en stund innan det är dax att börja fixa sej.
efter kalle anka åker vi till ovansjö, så det är bra om man är klar innan det börjar.
.
öppnade min första julklapp förut oxå och fick ett par jättehärliga tjocksockar av farfar och louise,
samt pengar! tack så jättemycket, supersköna var/är dom! kommer bo i dom tills det blir varmare igen.
visar bild sen. nu ska jag sätta i löshåret, locka det och sminka mej. sen ska jag välja kläder...
kommer ta sisådär tio år så jag måste nog ta och börja ungefär just nu om jag ska hinna, BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0