snyggbildN

för det första, TACK JOSSAN! :)
.
jaha, vad har jag gjort sen jag kom hem då eftersom jag inte har bloggat undrar ni såklart..
jo, det ska jag berätta för er! jag har vart på vårdcentralen med mamma för att kolla om jag har urinvägsinfektion.
men alla sköterskor satt i möte, så ingen kunde "undersöka" mej. väldigt chockande för att vara ånges vc.... eller inte.
iallafall. efter det så åkte vi hem, åt lite mat. sen höll min rygg seriöst på att döda mej, magen med.
så mamma smsade sandra (kiropraktor) och frågade lite snällt sådär om hon kunde knäcka till ryggen på mej.
det kunde hon(!!!!). så vi åkte dit, jag blev knäckt, höhö. har kanske tillochmed kirrat en personlig tränare nu å!
så passa er på gymmet framöver, för nu jävlar ska det inte finnas nå äckligt daller på armarna länge, haha.
efter DEEET så åkte vi hem, och jag bakade massor med chokladmuffins tills imorgon då vi ska fika som jag sa.
har ingenting att ha dom i kom jag på nu, men vad gör det om hundra år? precis, ingenting. får la ha dom i en påse..
sen dess har jag bara suttit i en jävligt obekväm ställning vid köksbordet och läst en sjukligt bra bok som tyvärr tog slut för fort.
måste sluta sträckläsa, kanske får fyrkantiga ögon eller nåt innan detta är färdigt!! och det skulle nog inte passa mitt ansikte.. hähää
.
.
kom typ nyss ur duschen, flagnar suuupermycket på benen, kanske är dags att boka in en ny resa?
mammi hittade en billig i januari-februari. vore galet härligt att komma ner igen och träffa alla sköningar.
ligga på stranden på dagarna, äta sjukt billig mat, festa på kvällarna & nätterna och chilledilla bara.
åååh. jag dör. ska ta ett snack med mami sen kan jag lova, haha. VILLVILLVILL.
anyway, här kan man ju inte sitta och ruttna. ska torka håret, klä på mej nå sovplagg och sen ta det lugnt bara.
tidig morgon igen, men sen är det ju lov, så det kan man ju leva med kan jag tycka. HÖRS SEN! :*
.
lyssnar på denna för tillfället med. det gick ej att bädda in. kukyoutube! haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0