svartvitt är nog min grej ändå.

vi börjar väl med outfiten då som jag lovade förut:
'men wow emelie, kunde du inte klistra på ett lite falskare leende eller? inte? okej.
röd spetsklänning från Monki, lånade den av mamma. dock var den lite stor så jag hade skärp oxå.
till det körde jag på ett svart armband och lockigt hår, som ni förhoppningsvis ser? haha.
.
sen tog jag såklart massa egobilder i hopp om att jag skulle se normal ut på en åtminstonde. ni får avgöra om jag lyckades!
älskar att jag har knåpat bort typ hälften av mascaran oxå, väldigt vackert måste jag säga.
-
nu ska jag gå ner och dö i soffan ett tag. men först ska jag dra ur löshåret, tvätta bort det som återstår av sminket,
dra på mej mjukisbyxor och myströja, tofflorna och sätta upp håret, mmmh.
jag säger godnatt redan nu, för det finns en stor risk att jag somnar i soffan.
GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0