triangel

hej på er. här ligger jag och funderar. vill ni veta vad jag funderar på? DET FÅR NI INTEEE! moahahaha.
det är en rätt kul grej faktiskt, om det blir som jag vill och har tänkt alltså. men det blir det nog. höhö.
jag har iallafall ätit och så nu, fast jag var inte alls så hungrig som jag trodde att jag var konstigt nog!
så jag åt bara halva pizzan, sen var jag ju tvungen att provsmaka några pepparkakor oxå såklart..
vi köpte rosa och vit glasyr så jag har gjort lite fula dekorationer på några pepprisar nu.
ska snart fortsätta att göra det, men först ska jag leta reda på nå nässpray.
och så ska jag ta på mej tjocksockar för jag fryser ihjäl här hemma just nu.
har ungefär noll julkänsla heller, så jävla sämst. hoppas det kommer sen.
nu ska jag skriva massor med onödigt så det ser ut som en triangel.
humlan ligger brevid mej just nu, mysig katt det där.
mamma vill att jag städar mitt rum oxå.
får väl göra det då, höhööhööö.
ser ni triangeln?
sjukt coolt.
hejdå.
!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0