meningslös lista i brist på annat

DAGENS
saknad - thailand, patong, grabbarna grus, jesper.
kläder - svarta dr denim, tshirt från monki, jacka från monki och bruna kängor + fjäderörhänge
underkläder - svart bh & vita trosor, jag hoppas ni antecknar detta?
mat - två toast, sen kyckling med pasta
köp - tågbiljett & snart ska jag köpa naturchips & nån dricka
göra sen - kasta telefonen i backen, sen försöka sova om jag inte hostar för mycket


SVARA ÄRLIGT
tycker du om att plocka svamp? - har aldrig testat eftersom jag hatar svamp mer än allt annat, typ
tycker du om godis? - ibland kan jag bli tvärsugen på gluggengodis, men det slutar alltid med att jag slänger det.
hur många gånger i veckan äter du godis? - vet inte, varje dag när jag gick på john bauer, men inte nu.
äter du oftast nyttig mat? - neej, men jag ska försöka ändra på det.
tycker du att du själv är söt/snygg? - jag tycker att jag är ganska söt faktiskt, haha. och snygg ibland kanske!
brukar du ge mycket komplimanger till andra? - om dom förtjänar det så ;D
är du nöjd med ditt förnamn? -  neej.
tycker att du själv är smart? - jag vill intala mej att jag är det, men neej, jag är inte så smart.
vad är det sämsta hos dig? - jag har svårt att lita på folk, fast det kanske är bra? och så är jag jävligt blåögd.
vad är det bästa hos dig? - jag vet inte, en bra grej är väl att jag bryr mej om andra människor.
har du bra självförtroende? - ja det har jag faktiskt. fast inte alltid.
hur många timmar om dagen sitter du vid datorn? - inte vid datorn så ofta, men på iphonen om det räknas.
känner du dina grannar? - jaa! några av dom iallafall!
vad har du för färg på dina underkläder idag? - svart bh, vita trosor
äger du några björn borg kalsonger? - icke, har ingen användning av kallingar vettu
är du en björn borg-fjortis? -  kan jag väl inte påstå
gillar du skolan? - jag gillar inte plugget, men jag älskar min linje & min klass, så ja!
har du någon gång skolkat? - jaa, men bara för att det var nödvändigt.
spelar du något instrument? - neej.
vilka sporter/aktiviteter har du gått på?- ridning, dans
har du några tatueringar? - yes, två stycken!
hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag? - håller inte räkningen på sånt vettu

BRUKAR DU...
sova? - dummaste frågan ever. neej jag är en vampyr
ta mediciner du inte borde ta? - verkar ju onödigt?
skada dig? - inte med flit
klä dig i svart? - japp
lita på folk? - har svårt för det numera.
drömma mardrömmar? - bara när jag har sett nå läskigt eller när jag inte mår bra
gå i skolan? - jaa
gå i kyrkan? - icke
ljuga? - bara när det är nödvändigt
vilja dö? - inte på riktigt

HAR DU..
för många vänner? - neej, för lite äkta vänner dock
förföljelsemani? - och det innebär..?
någon annan psykisk sjukdom? - inte vad jag vet iallafall
skadat någon? - jaa.
några piercningar? - naveln och tungan

några tatueringar? - en på överarmen och en på, wait for it... TUMMEN
egen dator? - jaa
gjort bort dig rejält? - ja det har jag

ÄR DU..
snäll? - ja, mot dom som är snäll med mej.
snygg? - men guuud ja
söt? - när jag känner för det
gullig? - folk säger det, ja
kort? - mellan
lång? - nej
kär? - nej, men jag tycker om någon
oshysst? - bara mot folk som förtjänar det
normal ? - det tror jag väl?
klantig ? - haha ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0