tjena torkel, eru fräääääääääsch?

godmorgon stalkers! :) eller jag har varit vaken i några timmar nu faktiskt.
sov i soffan inatt, med kläderna på och allting, haha snygg tjej. men det får man göra när man är sjuk.
tror jag har feber, inte okej. vaknade tusen gånger inatt oxå för jag drömde att telefonen funkade, men det gjorde den såklart inte.
lika död som förut. hoppas den går att starta sen när batteriet är slut i den iallafall, det brukar funka då.
grinar fan om den är stendöd, klarar mej inte utan den. då måste jag ha min gamla lg som är värdelös.... take me away typ!
.
fick panik när jag vaknade för jag hade lock i öronen så jag knappt hörde nåt, + att jag inte kunde andas.
tack gud för att du uppfann nässprayen säger jag bara, skulle dö utan den, hatar att vara täppt i näsan.
aja, började morgonen med riktig varm choklad som jag gjorde på socker, kakao och varm mjölk, mmmh!
alice lärde mej det i vintras tror jag..? haha gott iallafall! fast det blev klumpigt, men det skiter man väl i.
sen kollade jag på pettson och findus jul under täcket i soffan för jag frös så jävla mycket som vanligt..
är faktiskt rätt glad idag för det går framåt för alla ångebor att få hem familjen danelian!! det händer saker iallafall!
sen så är det en vecka kvar till jul (har dock noll julkänslor än så länge) men det ska bli mysigt ändå hoppas jag!
sen så fick jag prata lite med jesper och det blir man ju alltid gladare av, hihi!
.
åker nog hem till ånge(st) ikväll eller nåt eftersom familjen här ska till järpen imorgon och jag pallar inte följa med.
måste endå plugga och fota lite så jag blir klar med det, sen maila en lärare och fråga om ett prov osvosvosv.
fullt upp alltså, fyfan. ska även försöka ta ut arslet på en promenad i snön, fast det får nog vänta tills imorgon.
är så jävla mörkrädd så jag skulle aldrig våga gå ut på kvällen nu, haha. töntig tjej. blööööö.
roligt inlägg, hoppas ni antecknade allting jag skrev, så ni inte missade nåt liksom..!
ska gå och dö i soffan ett tag nu, sen ska jag fixa mej så jag känner mej lite fräschare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0