blö

saknar thailand. allt folk och värmen, maten, havet, solen.. listan kan göras lång!
sitter för tillfället och letar resor och jag blir mer och mer pepp att åka ner igen.
skulle ju kunna dra nu innan nyår och komma hem lagom tills skolan börjar igen.
åååååh vad jag vill det. hela jag följde nog inte med hem därifrån.
tänk er själva att fira nyår i thailand, fattar ni vad kul man skulle ha?!
aja, får väl se om det finns nån billig sista minuten, boende löser sej ju sen.
.
ska sluta deppa över det nu för jag har en känsla av att det kommer att lösa sej på nåt sätt ändå.
vi har iallafall varit i ovansjö nu, kommit hem, öppnat julklapparna och bara tagit det lugnt.
eller ja, jag jag tagit det lugnt, för jag är sjukt täppt i näsan och så gör det ont i ryggen..
iallafall så är jag glad över julklapparna, fick lite smågrejer som jag behövde!
tack allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0