TJENARE MANNEN

godmorgon! jag vaknade i soffan som jag sa att jag skulle, haha. nu har jag förflyttat mitt arsle till sängen istället.
ska snart gå och fixa nån slags frukost innan jag ska börja packa och greja, för ikväll åker jag till brunflo!
det är det som är det bästa med att ha "skilda" föräldrar, man får fira jul två gånger! haha.
nej men det är klart att man vill vara på båda ställena, och det har jag varit så länge jag kan minnas.
hur kul vore det om man bara firade med ena familjen när man har en till liksom? precis! inge kul.
så det är väl det jag ska göra idag, packa, åka bil och sen kanske dra in till stan eller nåt ikväll.
om det är nån stackare som inte heller kommer in på krogen som vill leka med mej såklart.
tveksam på att det är så, men man kan ju alltid kolla liksom, inte så kul att sitta hemma heller! höö.
om inte annat kan jag ju ligga och glo på film eller göra en miljon inlägg till er älsklingar, för datorn åker med!
bra va? så ni inte saknar mej så mycket menar jag, det blir ju lätt så när jag inte bloggar regelbundet.. ;)
nej nu ska jag sluta tönta mej och gå och äta nångång innan jag svälter ihjäl. inte för att jag är hungrig men endå.
mamma säger att jag måste fika och då är det bäst att lyda. det här inlägget blev jävligt långt och tråkigt såg jag nu.
men vad gör det om hundra år? precis, ingenting! haha, nej men hejdå sålänge :)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0