blir inget östersund ikväll

det där med att åka in till östersund sket sej, dels för att det inte går några bussar och dels för att jag fick tre olika "inbjudningar" och jag kan inte välja.
filmkväll, vinkväll eller röjfest. haha. galet svårt val, synd att man är så sjuuukt populär alltså, jobbigt att inte kunna välja liksom.
nä men allvarligt nu. vill träffa allihopa och det blir ju lite svårt med tanke på att dom inte alls känner varandra. eller jo, två av dom gör det.
men det skulle inte funka att umgås med båda samtidigt av olika skäl som jag inte tänker skriva ut här, haha!
blir en lugn kväll hemma istället, kanske lika bra för jag mår lite småilla faktiskt. hoppas det är av pillren, så det inte är magsjuka.
vore ju passande nu innan nyår och allt. haha. skulle verkligen DÖÖÖ om jag fick magsjuka nu. men tror inte det är det så det är ju bra.
jaja, intressant för er att veta det, elleeeer? nej, precis. ska sluta skriva massa strunt nu! haha.
.
farmor och jag, jag och farfar! älskar er så himla mycket! :)
.
imorgon blir det till att kliva upp tidigt för att hinna in till stan för att kika lite på mellandagsrean med denise.
sen är det dax att packa ihop grejerna och åka hem till ånge igen! om jag inte stannar en dag till.
tveksam på hur jag ska göra faktiskt. vill shoppa i östersund, bättre än i sundsvall enligt mej kan jag lova.
men det är väl bara för att man alltid är i sundsvall. monki är ju tuuusen gånger bättre här iallafall!
ska dock inte handla så mycket, bara på H&M där jag har presentkort på typ 2000.
ska spara pengarna så jag kan åka till thailand NUNUNUUU.
vill verkligen, fast det kanske ni har märkt nu? hah.
.

neej, nu blir det svampbob tills denise plockar upp mej för en tur in till stan, eventuellt!
hörs lite senare om jag inte somnar, men det är nog ingen risk, har sovit hela dagen så.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0