when we stand together

godmorgon eller nåt. har sovit jättedåligt inatt.. dels för att jag hostade sönder lungorna, och dels för att jag drömde så konstigt.
har iallafall bara legat i sängen från att jag vaknade och tänkt på massa saker, känner liksom inte för att kliva upp riktigt.
tvingade mej själv att kliva upp för en stund sen, och jag har hunnit tagit en lång varm dusch, och snart ska jag äta något.
tror det får bli toast eller nåt, orkar inte göra nåt riktigt. känner inte för nånting faktiskt. har en massa att göra i skolan oxå.
måste läsa en bok (skulle redan ha gjort det) och skriva en recension. eller två böcker, en på svenska och en på engelska.
jag ska göra det senare. jag SKA. men först ska jag dra på mej min gosiga rosa mysdress,
gå ner och göra upp eld och sen bara ligga och kika på trolltider som jag fick i födelsedagspresent av mamma och ulf i thailand.
det är världens bästa julkalender, jag skojar inte. kollade alltid på den när vi var små, på vhs. och nu fick jag den på dvd, tack!
.
visar er sakerna jag köpte igår senare, när jag orkar och känner för det. usch, ska sluta deppa nu.. vi hörs när jag är gladare.
paula fyller år idag oxå, grattis vännen! <3

Kommentarer
Postat av: Paula

Tack gumman! <3

2011-12-16 @ 10:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0