bajsbussar

jävlaranamma. väntade på bussen förut, och så åkte en förbi.
tänkte inte så mycket på det för att det stod "ej i trafik" på den.
sen väntade jag en sväng till, så åkte en till förbi!
då blev jag sur, för det stod "ej i trafik" på den med.
väntade en sväng tiill. men ingen buss kom. så jag återvände in i värmen.

och nu är jag placerad vid köksbordet med matteprovet, svenskaläxan och engelskaboken.
känns som en bra idé att plugga när jag endå inte kan vara på skolan. men dock inte jättekul.
har ont i magen också. inte kul för fem öre. inte kul för tio öre heller för den delen. BAJS.
idag ska jag fota, om det så blir det sista jag gör, har verkligen bildbrist.

och sen ska vi äta paj kanske. mmmmmmmmmmmmums. skinka, fetaost och massa sånt gott. längtar.
hihihi, ikväll blir det träning oxå, om jag orkar. aerobics. tror att mamma har bestämt sej för att jag ska med!
om jag orkar alltså. får se. "klart du ska träääääääna, jag veet ju att du vill egentligen!!!" 
okej, det ÄR skönt efteråt. men det är det där med att komma iväg oxå........ 

nä nu ska jag inte smita från plugget mer. BOKRECENSION NÄSTAAAAA!............ 

Kommentarer
Postat av: mamsentramsen

Japp, plugga på nu gumman, så kör vi ett härligt pass senare! Kommer bli så kul, looovar!

Kramen!



(vet du om U har kollat än...) =)

2011-02-07 @ 13:50:20
URL: http://malinedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0